יום שבת, 5 בנובמבר 2011

New Memories, New Life - בונז


bones-table-brennan

אתמול בדקתי את סטטיסטיקות הגלישה בבלוג, לפני שפרסמתי את הפוסט האחרון על האנטומיה והופתעתי לגלות שהפוסט הכי נצפה שלי השבוע היה שש עונות עם בות' וברנן, פוסט שנכתב לפני כמעט חצי שנה! הנחתי שהסיבה לכך הייתה שידור הפרק בארץ אבל אז נזכרתי שזה בחיים לא יקרה וכנראה מדובר בחזרת העונה השביעית לארה"ב (סוף סוף!) ואני נשארת עם המחשבה הזאת. אי לכך ובהתאם לזאת החלטתי לרשום פוסט על הפרק המדובר: הפרק הראשון בעונה השביעית ששודר בארה"ב ב03.11.11 ושמו The Memories In The Shallow Grave. אם טרם צפיתם בפרק אנא הימנעו מהמשך הקריאה.

אחרי שהסוף המרעיש של העונה הקודמת הותיר אותי המומה ומאוכזבת, לא האמנתי שבלי להראות נשיקה אחת תמימה על המסך מספרים לי שברנן בהריון מבות'. חשבתי שלא משנה איך הם יתחילו את העונה השביעית, הם לא יצליחו לספק אותי. ידעתי שמתכננים את הדילוג הזה על השלבים הרומנטיים של תחילת הקשר ובאמת חשבתי שאכזבה רבה צפויה לי בהמשך.
booth-brennan-moment-kissכמה משמח היה לגלות שטעיתי! לפחות על סמך הפרק הראשון. הפרק נפתח חצי שנה אחרי שהעונה הקודמת נגמרה ואכן הפסדנו הרבה, מההחלטה לגדל את התינוק ביחד, להחלטה לחיות בזוגיות ביחד וכמובן לאירועים הקטנים של לספר לכל החבר'ה מהעבודה שהם ביחד ובכל זאת, כאילו לא הפסדנו כלום. הם כרגע מחלקים את הזמן בין הדירות שלהם אבל זה צפוף ולא נוח, את שלב ה I love you הם כבר עברו בהצלחה ובות' אף פיתח נטייה חדשה של לצלם את ברנן בכל רגע מביך (כמו בכי מעל גופה ונפילה בין הארגזים) אך נראה שגם היא מיומנת בצילומי פלאפון שכאלה שכן היא מחזיקה בתמונת עירום שלו, מכין חביתה. (למה אנחנו קיבלנו את הגרסא המצונזרת בבוקסר וכפכפים? אה, כן..הם לא בשואוטיים, חבל.)
bones-booth-brennan02כמובן שלא הכל ורוד, הויכוח הנוכחי היה על הסדר המגורים ביניהם. אחרי שברנן שוכנעה שהם צריכים לעבור לגור ביחד, היא החליטה שזאת החלטה שלה בלבד לאן הם יעברו ותחת איזה נסיבות ורק בסוף הפרק כשהיא הבינה שהיא זקוקה לו לידה (וגם כשהיא הבינה שהוא מתבאס ממנה) היא התנצלה והם החליטו לחפש מקום חדש יחדיו, שעליו ישלמו חצי-חצי.
brennan-on-floor-bonesעוד למדנו שמשקעי העבר של שניהם משפיעים באופן רב על ההחלטות סביב ההיריון. היא מפחדת מהקמת תא משפחתי שיתפרק כמו שהיא חוותה בילדותה והוא חושש מלהפוך לאביו (קצת שכחנו מפארקר פה, לא? הוא כבר הוכיח שהוא לא אבא שלו! למרות שגם אפשר להאשים אותו שהוא לא ממש שם בשביל פארקר, אבל זה גם בגלל המשמורת שאין לו..) בנוסף, הזכירו לנו את בעיית ההימורים שלו, כנראה שתהיה התייחסות אליה בהמשך.
hodgins-angela-family-bonesעל רקע כל אלה היה את מקרה הרצח השבועי שלא עניין בכלל (נדיר שהם מעניינים אותי אבל לצד כל מה שהתרחש עם בות' וברנן הפעם, זה ממש נדחק הצידה) היה את קאם ששוב חשה שהיא נדחקת הצידה ושאף אחד לא מציית לה (ממש צריכים לתת לדמות הזאת חיים מחוץ לעבודה, חבל) וכמובן את הודג'ינס ואנג'לה מפגינים זוגיות מושלמת ומתקתקה מדי (הסרטון המשפחתי היה הגבול לקיטשיות שלי, מצטערת).brennan-booth-kissלסיכום, היה פרק פתיחת עונה מבטיח ומפתיע לטובה עם ויכוחים משעשעים כמו בעבר, לצד רומנטיות חדשה ונותר לקוות שיצליחו לשמור על הקו הזה.
בערך כל כתבה באינטרנט אודות הפרק נפתחה בשאלה – האם הם שברו את קללת הmoonlighting? או במילים אחרות, האם מימוש הזוגיות הרס את הסדרה או שתישארו לראות את הסדרה גם אחרי המימוש? אני נשארת, לפחות בינתיים. :)
קצת מסביב לפרק:עוד במהלך הצילומים דיוויד בוריאנז שיתף בטוויטר שלו את התמונה שלו בבוקסר במטבח -
booth-boxer
היה מצחיק לראות את אמילי דשנל בתור ברנן ההריונית בולסת בדיינר, בגלל שהיא סיפרה בראיונות איך תמיד בסצינות הדיינר היא מנצלת את העובדה שמדובר בצילומים וחוגגת על מאכלי השחיתות שמגישים לה. brennan-bones-food
שמתם לב מה הוסיפו לפתיח? brennan-booth-hug-bones
וקצת ציטוטים:
Booth: “Are you asking me to marry you?”
Brennan: “What?! No. No! You’re the one who believes in marriage. I’m not going to bring it up."
Booth: “Wow, you just did!"
Brennan: “Are you saying that you aren’t going to ask me to marry you?"
Booth: “You are going to ask me to marry you."
Brennan: “That’s ridiculous."
Booth: “It’s not ridiculous. It’s gonna happen!"  
Brennan: “I’m merely experiencing emotional inconsistencies due to hormones secreted during pregnancy.”
Hodgins: “Angela used to cry at the Sham-Wow commercial."  
Brennan: “Violence would be a logical extension of his belief. The Bible features a vengeful God who capriciously slaughters the creatures he creates. Sweets would characterize him as a sociopath.”
Booth: “Wait! God is not a sociopath!"
Brennan: “Let’s just say, I don’t want him babysitting for our child."  
Booth:“Look, Bones. I love you. That’s not rational. Us having a kid, that’s not rational. But here we are.”
Brenna: "I love you yoo, Booth"
Booth: "I know."
Wendell: “She’s having that baby so the next generation will have someone to make them feel dumb.”
Brennan: “Well, when we find the house, I don’t want a TV in our bedroom. Research shows that it can compromise your sex life."
Booth: “We’ll get a big one for the family room, how’s that?"
ועכשיו באמת סוף הפוסט, אשמח לתגובות!

12 תגובות:

  1. אחד הפרקים האהובים עליי בסידרה כולה!
    אני ממש מחכה לפרק 6 בעונה. הלוואי שכל מה שראינו היה אמיתי, והם לא החליטו למצוא עוד דרך לשגע אותנו, הצופים. ובבקשה, אל תהרגו לנו אף אחד, תסריטאים מנוולים שכמותכם! לא את התינוקת שתהיה להם, לא את ברנן, וחס וחסה לא את בות'!

    אמ... התפרצתי קצת (:
    זה היה משחרר...

    השבמחק
  2. אני לא חושבת שיש סיבה לדאגה..
    כשהרגו את וינסנט זה היה רק בגלל שהשחקן קיבל תפקיד בסדרה אחרת, הם לא נוטים להרוג דמויות...
    וגם שהכל אמיתי, למה לא? כל מה שהם מדברים עליו זה איך הם התגברו על קללת מונלייטינג [למרות שנצטרך לחכות עוד כמה זמן לראות אם זה נכון..]

    אה ותתכונני נפשית, פרק 6 ישודר כהכנה לפיינדר ואז יוצאים לפגרה ממש ארוכה שתשודר אחרי לא מעט זמן..הם רק חזרו לצלם ככה לפני שיצאו לחופשת חג.

    השבמחק
  3. הכוונה שלי ב״הכל אמיתי״ זה שזה לא יהיה חלום או משהו בסגנון...
    אבל כשאני חושבת על זה שוב זה כבר לא נשמע כל כך הגיוני (:

    השבמחק
  4. הציטוט האחרון אדיר! XD
    תודה על הספויילרים, כי אני אוהבת לקרוא ספויילרים ולדעת מה קורה הלאה כי גם ככה אני שוכחת את זה אחרי יומיים וחצי.

    השבמחק
  5. עוד שלושה ימים זה מגיע! הפרק השביעי בעונה! יש בטוויטר (לא זוכרת של מי, תצטרכו לחפש קצת,אבל זה איפשהוא בטוויטר של הסדרה)רשימה של 10 תיאורים של סצנות, שחלק אמיתיים וחלק לא, וצריך לנחש ובצפייה בפרק מגלים מה אמיתי ומה לא... בונז לנצח!!!

    השבמחק
  6. האמת שאני לא יותר מדי נרגשת לקראת החזרה...
    וכן, אני מכירה את הבלוגר שמעלה 10 תיאורים של סצינות ושצריך לנחש, זה נחמד.. :)

    השבמחק
  7. יש מצב שאת מעלה פוסט על פרק שבע של העונה? אני לא הצלחתי למצוא באינטרנט צפייה חינם (ואם מצאת, את מוכנה לחלוק?) ואני חייבת לדעת מה היה בפרק! ד״א, מתה על הכתיבה שלך!

    השבמחק
  8. תודה רבה!
    טרם צפיתי בפרק 7 של העונה הנוכחית ולכן אין באפשרותי לכתוב עליו..
    כשאחזור לארץ (בסביבות סוף יוני-תחילת יולי) אחזור לכתיבה.

    השבמחק
  9. ואי... קללת המונלייטינג הביסה אותם סופית. מצטערת, אבל ממש שנאתי את הפרק האחרון בעונה. אני מודה שאולי יש קשר למצב הנפשי שהייתי בו באותו רגע של הצפייה, אבל עדיין הפרק היה פשוט מבאס. זה לא שאני לא שמחה לראות אותם ביחד, אבל זה כבר לא מצחיק וקינקי כמו פעם. האווירה הכיפית שאפפה אותם במשך כל העונות נעלמה. רק כריסטין הצילה קצת את המצב. אני מקווה שזה לא יקרה גם בסדרה ׳קאסל׳ שגם בה איחדו את שתי הדמויות בסוף העונה.

    השבמחק
  10. טרם צפיתי בסוף העונה, אני משלימה אותה כרגע אך עצוב לקרוא. האמת, אני כבר לא נלהבת להשלים את העונה מהפגרה הראשונה שיצאו אליה ונראה שאכן הקללה תפסה אותם.
    מאוד מייאש להתאכזב מסדרה שכ"כ אוהבים אחרי המון עונות..דבר דומה קרה לי עם האוס שהפסקתי בתחילת העונה האחרונה [!!] ואינני מצליחה להביא את עצמי לצפות בפרק סיום הסדרה אפילו.

    אך אנא, שימי לב לספוילרים בתגובות, במיוחד לסדרות אחרות ותסמני לפני בסימן:
    ***ספוילר***

    השבמחק
  11. אוקיי, סליחה, מעכשיו ***קולקולונים*** בכוכבית
    ואגב, פרק הסיום ממש טוב לדעתי ומצליח לסכם את הסדרה בהצלחה רבה. לפחות את זה כדאי לראות
    ***קולקולון-ספויילר***
    אחרי כל מה שקרה עם וילסון, זה בהחלט סיום טוב לעונה.

    השבמחק