יום שבת, 13 באפריל 2013

אז איך מסתדרים בלי דן הרמון?–קומיוניטי


jeff-community-muppet
אנחנו תשעה פרקים לתוך העונה הרביעית של קומיוניטי, כלומר תשעה פרקים ללא דן הרמון ואני חושבת שזה מספיק זמן בשביל לגבש דעה האם אפשר או אי אפשר לעשות את הסדרה בלעדיו.
המסקנה שאליה אני הגעתי היא – אי אפשר.
ספוילרים לעונה הרביעית עד פרק 9 ששודר בארה"ב בתאריך 11.04.13 בשם: Intro to Felt Surrogacy.


קומיוניטי ללא דן הרמון היא פשוט לא קומיוניטי..קצת לטובה אבל בעיקר לרעה.
מה מאפיין את העונה הזאת? בעונה הזו מערכות היחסים הזוגיות הרבה יותר יציבות וממושכות (ע"ע בריטה וטרוי), העלילות יותר רציניות ומתמשכות (יש טיפול 'אמיתי יותר' בבעיות של ג'ף עם אביו) ואפילו לפירס יש צדדים טובים וקצת לב.
האמת, לכולם יש קצת לב, הרבה יותר ממה שהיה להם קודם. העלילות יותר רגשיות וזה לא שלפני כן קומיוניטי הייתה חסרת רגישות ורגשות לגמרי אבל עכשיו יש פשוט יותר, זה לא בהכרח דבר רע, זה אחד הדברים הבסיסיים שאני מחפשת בסדרת טלוויזיה, אבל לא כ"כ בסדרה כמו קומיוניטי.
הרצינות הזאת של העלילות, הרגישות האמיתית, הצדדים הטובים של דמויות שנואות וההתחלה החדשה שנותנים לדמות שכבר מזמן נשחקה (צ'אנג) לא מתאימה להלך הרוח של קומיוניטי. זה לא מה שהסדרה הייתה וזה קצת מוציא את הייחוד של הסדרה והופך אותה לעוד סדרה מהמניין.
נכון, כל בדיחות הדין והתלבושות נשארו, עבאד עדיין נהדר, בריטה עדיין הפעילה החברתית הכי פסיבית ועדיין יש פרקים 'משוגעים'. השבוע היה פרק חבובות מוזיקלי! גם חבובות וגם מוזיקלי וכאן חסרונו של דן הרמון הורגש יותר מכל כי הפרק היה מוחמץ -
בעוד דן הרמון היה הולך עד הסוף ומביא לנו פרק שלם רק חבובות פה נתלשנו חזרה למציאות כל כמה דקות. מבחינה עלילתית – הייתי מעדיפה שילכו או על הזיות עד הסוף או על סודות ובניית קשרים עד הסוף אבל התחושה שהתקבלה היא שניסו לרקוד על שתי חתונות.
הדבר שהכי הצחיק אותי בפרק היה הסוף כשנתנו לנו הצצה אל מאחורי הקלעים וראינו את החבובה של שירלי רוקדת ואת איבט ניקול בראון מתגלגלת מצחוק (זה אכן היה ממש מצחיק).
ובאמת רגעים עלילתיים שראויים לציון? התשובה של ג'ף על הסוד של בריטה ומשחק הבינגו של טרוי ועבאד, שני רגעים קטנים ובאמת מצחיקים.
בקיצור, אין ספק שהעונה הזאת אחרת ובשבילי לא מדובר בשינוי לטובה. בעוד בעבר הייתי צופה בפרק החדש ביום שיצא, העונה אני מוצאת את עצמי צוברת פרקים ומאלצת את עצמי לראות כדי להדביק את הפער.
לפני שאסיים את הפוסט הקצרצר (יחסית?) רציתי להוסיף סרטון שיצא לפני כמה שבועות שמסביר למה קומיוניטי היא סדרה פוסטמודרנית. אני חושבת שזה מסכם מצוין הרבה מהנקודות הנכונות לסדרה עד לעונה 4, החל מעונה 4 כבר ניתן לערער על זה יותר. בכל זאת, חושבת שתיהנו מהסרטון:

מה אתם חושבים על העונה הרביעית? מעדיפים אותה? מתגעגעים לשיגעונותיו של דן הרמון? הפסקתם לצפות או שעדיין מחכים ל sixseasonsandamovie? ספרו בתגובות!

3 תגובות:

  1. הסדרה אומנם השתפרה בפרקים האחרונים, אבל היא עדיין לא מה שהיא הייתה בתקופת דן הרמון. עכשיו היא רק מבדרת ולפעמים מצחיקה, אבל הגאוניות שלה נעלמה. ואוף.

    השבמחק
  2. My relatives every time say that I am killing my time here at web, but I
    know I am getting experience all the time by reading such good articles or reviews.


    my site :: http://www.het-vakantiehuis-frankrijk.nl/duitsland.htm

    השבמחק
  3. Nice blog here! Also your web site loads up fast! What web host are you using?
    Can I get your affiliate link to your host? I wish my website loaded up as quickly as
    yours lol

    Review my blog post :: huis huren frankrijk

    השבמחק