יום ראשון, 28 בנובמבר 2010

פוסט חג הודיה מיוחד

מכיוון שממש לאחרונה (יום חמישי) חגגו בארה"ב את חג ההודיה עלו לרשת הרבה כתבות קולנוע נחמדות שמתקשרות לנושא.
השבוע אין יותר מדי פרקים, בגלל החג אז נראה לי מתאים להביא לכם כמה מהכתבות היותר מעניינות,משעשעות ונחמדות שמצאתי ברשת.
זה המקום לציין שצפויות לנו לא מעט פגרות בתקופה הקרובה בשל החגים.

Frinds-Thanksgiving

אגב פגרות – מכיוון שאינני יכולה להביא כאן את כל הרשימות עם כל תאריכי הפרקים וכל הבלאגן שצפוי לנו בחודשים הקרובים מבחינת תאריכי שידור רציתי להמליץ על האתר MyEpisodes. אם אתם צופים באופן קבוע בתוכניות בקצב השידור של ארה"ב – כדאי לכם להירשם לאתר ולהישאר מעודכנים בתאריכי השידור ומעקב הפרקים שלכם.
אם לא – אתם עדיין יכולים להיכנס ולראות תאריכי שידור של הסדרות שלכם.

עכשיו ברשותכם נמשיך לענייננו.
הכתבה הראשונה מציגה שלושה כותבים, כל אחד מהם ממליץ על סצינות הסעודות האהובות עליהם בהיסטוריית הקולנוע. חלק מהסרטים שהוזכרו שם אני אפילו לא מכירה אבל בין השאר ניתן למצוא את אמריקן ביוטי, ניחוח אישה, סטאר טרק ועוד. לכתבה המלאה..

הכתבה השנייה הרבה יותר משעשעת ונוחה לקריאה אם אינכם רוצים לקרוא כתבות ארוכות באנגלית. בפוסט זה מתומצתים הלקחים שלמד הכותב מתוכניות מיוחדות לחגים (מה שנקרא Holiday Specials). לכתבה המלאה…

הכתבה השלישית היא מצגת – עוד יותר נוח, לא? יש תמונות של הסרטים שהכותבת ממליצה עליהם ושתיים-שלוש שורות על למה את הסרט הזה ולמתי הוא מתאים.
המצגת היא על 10 סרטים שהיא צופה בהם במהלך החג כדי להתחמק (זמנית) ממלודרמה משפחתית. אני אישית לא הייתי מרכיבה את הרשימה שלי מהסרטים הללו אבל כל אחד וטעמו. השתיים- שלוש שורות שהיא מוסיפה על כל סרט מאוד משעשעות, בקיצור מומלץ. ואם אתם לא חובבי סטאר וורז (גם אני לא..) תצטרכו לשרוד עד סרט מס' 4 ברשימה. לכתבה המלאה..

הכתבה האחרונה שאני רוצה להמליץ עליה בכלל לא קשורה לחג ההודיה וכבר פורסמה לפני זמן מה. הכתבה שוב, הומוריסטית מאוד. 11 עצות – מה לעשות אם אתה מוצא את עצמך בסרט אימה.מאוד מומלץ! ושוב, למי שמתקשה עם השפה – ניתן לקרוא רק את ההמלצות (מודגשות לאורך הפוסט) ולראות את התמונות ועדיין ליהנות ולצחוק. לכתבה המלאה..

לסיום, סרטון לא ממש קשור אבל אני מרגישה צורך להוסיף קצת צבע וחיים לפוסט. :)
אז פרומו לפרק הבא של גלי Glee שנקרא Special Education (פרק מס' 9 לעונה, שימו לב מכיל ספוילרים). איזה כיף! אחרי שהתאכזבתי מפרקי העונה עד כה, נראה שפרק הבא יפתיע לטובה.

עד כאן לבנתיים, פוסט קצרצר ובתכלס חסר תוכן, יש פה רק המלצות.
מבטיחה שאחזור לכתיבת פוסטים יותר מעניינים ולחזור לשגרת הפרקים בקרוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה