יום ראשון, 2 בינואר 2011

עוד רגע חוזרים – פרומואים של הסדרות שחוזרות

הפגרה כבר מתקרבת לסופה, לפחות לחלק מהסדרות..ואנחנו נזכה לראות פרקים חדשים כבר השבוע.
תאריכים מסודרים של מי חוזר מתי ולמה ניתן כמובן לראות בפוסט הזה.
בעקבות החזרה הקרבה של הסדרות עלו לרשת פרומואים לפרקים הצפויים ולכן החלטתי להביא לכם חלק מהפרומואים של הסדרות שחוזרות. רציתי לצרף לפוסט זה גם פרומואים לסדרות חדשות שמתחילות בעונת האמצע – midseason אבל היו יותר מדי כאלו שנראו לי מעניינות והחלטתי לעשות הפרדת פוסטים.

נתחיל מקוגר טאון שחוזרת השבוע. האמת מצאתי את הפרומו רק באתר של ABC והוא לא ממש פרומואי, אז אפשר לראות למי שחושש מספוילרים. למי שסקרן ורוצה לדעת מה יהיה, באמת שאין כאן שום דבר מעניין.

נעבור ישר לפרומו של האנטומיה של גריי שהוא מלא בספוילרים. 30 שניות שבאמת מתארות מה יהיה בפרק. אז אם אתם לא רוצים לדעת, אל תצפו (ובנימה אישית, נראה קצת מאכזב..)

מרפאה פרטית גם הוציאו פרומו שפחות או יותר מתאר את קו העלילה המרכזי של הפרק. שוב, לא נראה מדהים אבל דעתי על כל העונה הזאת היא שלילית למדי.. בכל מקרה, שוב מכיל ספוילרים.

בנוגע לפרומו של האוס ממש התלבטתי. כי יש את הפרומו של ה30 שניות ויש הצצה לפרק שזה קטע שלם מהפרק של דקה. בסוף בחרתי בפרומו. לא ממש מכיל ספוילרים, המידע היחיד שהוא באמת חושף זה תפקיד אורח (השחקן והדמות שהוא מגלם).

לאמריקן איידול עונה 10 יצאו המון פרומואים. איך לא? גם שינו את פאנל השופטים וגם תמיד יש הרבה אודישנים טובים ורעים שגורמים לצופים להסתקרן. אז בחרתי אחד אקראי. האמת, עוד לא החלטתי אם אני אצפה בעונה החדשה או לא..למרות שנראה שהחלפת השופטים היא אולי לא משמעותית. ג'ניפר לופז נכנסת בדיוק למשבצת של פאולה עבדול ולגבי סטיבן טיילר- האמת אין לי מושג איזה שופט הוא יהיה. ואני אפילו לא יכולה להגיד אין אף אחד שיכול להחליף את סיימון כי בכל תוכנית ריאליטי כזאת יש את השופט המרושע והקשוח שסיימון היה לאמריקן איידול. ואפילו בהרבה מהמקרים מצאו אחד בריטי שימלא את התפקיד. אבל הפעם נראה שאין. באקס פקטור של ארה"ב עם סיימון קאוול אני רוצה לצפות, אבל יש עוד זמן עד שהתוכנית תעלה לשידור. בינתיים כנראה נצפה באיידול…

קומיוניטי ורוק 30 עדיין לא שיחררו פרומואים, אבל גוסיפ גירל שחוזרת אחריהם כבר כן! אני חייבת לציין שהעונה הרביעית של גוסיפ ממש שיעממה אותי עד לפרק האחרון לפני היציאה לפגרה. הוא דווקא היה מצוין והזכיר לי את גוסיפ של עונות קודמות. והאמת, הפרומו של פרק 12 נראה ממש ממש מעניין, מקווה שלא יאכזב. מכיל ספוילרים כמובן.

להאחות ג'קי לא יצא פרומו חדש, רשמי..אלא רק הפרומו שהוצג בקומיקון, אז אין משהו חדש אבל זה סיכום יפה של העונה השנייה אם הספקתם לשכוח.

עד כאן לבנתיים. אשתדל להעלות את הפוסט של הסדרות החדשות בקרוב, יש כמה סדרות ממש מעניינות. :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה