יום שני, 10 בינואר 2011

Midseason – הסדרות החדשות (חלק 2)

הפעם אמשיך את הפוסט הקודם עם עוד כמה סדרות חדשות שמתחילות בקרוב ונראות נחמדות או מעניינות מסיבות שונות (בעיקר פרומו, שחקנים ויוצרים).

mr-sunshine02

Harry's Law היא סדרה חדשה מבית NBC  שעולה לשידור בארה"ב בתאריך 17.01.11.
בכנות? הסדרה נראית כמו סדרת עורכי דין רגילה, לא משהו חדש ומסעיר. בכל זאת בחרתי לציין אותה כי קת'י בייטס הנפלאה מככבת וכמובן שלא שוכחים להזכיר לנו בפרומו שתסריטאי הסדרה הוא דיוויד אי. קלי שכתב לא מעט סדרות עורכי דין מוצלחות כמו "בוסטון ליגל" ו- "אלי מקביל" .
אני מאמינה שאם אתם מחובבי סדרות המשפט למיניהן, בטח תיהנו גם מזאת.

Mixed Signals היא הגרסא האמריקאית ל"רמזור" הישראלית והיא תעלה לשידור ברשת FOX ב08.02.11.
את הסדרה "רמזור" לא ראיתי בכלל ולפי הפרומו של הסדרה האמריקאית היא נראית לא רעה בכלל!
לקוראי שצפו בסדרה הישראלית – האם זה נראה נאמן למקור? האם אתם מתכננים לצפות גם בגרסא האמריקאית?
אני כרגע לא מתכננת להתחיל לצפות אבל אם יתגלה במדובר בקומדיה טובה כנראה אתחיל לצפות.

Mr. Sunshine תעלה ב09.02.11 ברשת ABC. הסדרה בכיכובם של מת'יו פרי (שמוכר כמובן בתור צ'נדלר בינג מ"חברים") ואליסון ג'ני (שמוכרת מתפקידה כ סי.ג'יי קרייג ב"הבית הלבן")
הסדרה מספרת על מנהל זירת ספורט לא מוצלחת בסן דייגו ומתחיל לבחון את חייו מחדש כאשר מגיע יום הולדתו ה-40.
הייתי צופה בזה רק בגלל הקאסט..שני שחקנים שאני מאוד אוהבת. 

עד כאן להפעם, לצערי אני קצת קצרה בזמן, אבל אלה הסדרות שנראו לי יותר מעניינות שמתחילות בתקופה הקרובה. 
הייתי רוצה לכתוב פוסט על הפרק האחרון ששודר על האנטומיה של גריי אבל זה קצת באיחור..מוזמנים להגיב אם אתם מעוניינים בפוסט כזה גם אם יפורסם באיחור לעומת השידור בארה"ב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה