יום ראשון, 18 בדצמבר 2011

לקראת עונת הטקסים, 2012


breaking-bad-poster
הגענו שוב לזמן הזה בשנה שבו אין כלום בטלוויזיה (פגרה קצרה לכבוד החגים) וכל יום מכריזים על מועמדים לטקס אחר. השבוע הכריזו על המועמדים לטקס הSAG (Screen Actors Guild Awards) ולטקס גלובוס הזהב.
המועמדים לטקס גלובוס הזהב 2012: בעברית ובאנגלית
המועמדים לטקס SAG 2012 בעברית ובאנגלית

טקס גלובוס הזהב ישודר השנה רק לצופי "יס". הטקס ישודר בשידור חי בלילה שבין ראשון לשני, ה15.01.12, החל מהשעה 3:00, בכל ערוצי הסדרות של "יס".

מבחינת המועמדים בגלובוס הזהב יש כמה הפתעות וחידושים השנה. 4 מתוך 5 דרמות מועמדות הן בעלות עונה אחת בלבד וכולן סדרות כבלים ולא רשתות שידור. הנעדרת הכי בולטת ברשימה היא כמובן שובר שורות שרבים תמהים מדוע לא זכתה למועמדות. לטעמי הייתה לה עונה חלשה, בסדרה אובררייטד אז כל בחירה הייתה מפתיעה אותי.
בקטגוריית שחקנית בסדרת דרמה, נחמד לראות את מדלן סטו שהשתחלה שם לרשימה על הסדרה החדשה Revenge. על הסדרה השנייה Necessary Roughness מבית USA Network לא שמעתי, אז ממש אינני יכולה להתייחס.
Boss-Kelsey-Grammerקלסי גרמר הצטרף לרשימת שחקני הדרמה על הסדרה החדשה שלו Boss (שגם היא מועמדת) ואם הייתי צריכה לנחש אז אני חושבת שהוא גם יזכה השנה.
new-girl-Zooey-Deschanel את קטגורית הקומדיה ממש עצוב לי לראות- New Girl, הסדרה החדשה בכיכובה של זואי דשנל אפילו לא עושה את הדבר הבסיסי של להצחיק אותי, מעבר לכך היא גם לא מקורית בעליל ופשוט לא מוצלחת, אך גם זואי וגם הסדרה מועמדות. גלי נכנסת שנה אחרי שנה לרשימת המועמדויות ללא כל הצדקה וכמובן שגם משפחה מודרנית שם. השנה הצטרפו לרשימת גם Enlightened ואפיסודז, שתי בחירות תמוהות בעיני כשסדרות כמו מחלקת גנים ונוף, קומיוניטי ולואי נעדרות מהרשימה.
parks-and-recreationבקטגוריית השחקנית בקומדיה ניתן להתנחם בעובדה שאיימי פולר זכתה למועמדות.
בקטגוריית השחקן בקומדיה יש עוד לא מעט בחירות תמוהות – דיוויד דוקובני על קליפורניקיישן, תומס ג'יין על מצויד וג'וני גאלקי על המפץ הגדול, עכשיו אני לא צופה במפץ הגדול, אבל זה לא ג'ים פרסונס שתמיד זוכה למועמדויות, הכרה ואהבת הקהל והאקדמיה? משהו השתנה בסדרה?
וכמובן קטגוריות שחקני המשנה הבעייתיות להחריד לא יזכו להתייחסות אפילו, כי איך אפשר להכניס שחקני משנה מכל-כך הרבה קטגוריות נפרדות לרשימה אחת של חמישה מועמדים?
וקצת תגובות של המועמדים למשמע החדשות.
אשמח לתגובות, דעות, הארות והערות. :)

4 תגובות:

  1. אני די מסכים עם התובנות שלך. אישית לא התחברתי לשובר שורות ואני שמח על המועמדויות של קלסי גרמר ושל בוס, שבעיניי הם אנדר רייטד. אני נהנה מ-Enlightened, אבל לא חושב שהיא אחת הקומדיות הכי טובות שיש על המרקע.

    קטגורית שחקני המשנה אכן מגוחכת, אבל ככה זה כשיש פרסים גם לקולנוע וגם לטלוויזיה בטקס אחד...

    השבמחק
  2. גם אני מסכימה.
    פעם ראשונה שאני רואה את המועמדות לדרמה וממש הייתי מופתעת.
    ולגבי הקומדיות - אני בכלל לא רוצה לדבר על זה. אם ניו גירל, עם כל האהבתי לזואי דשנל, הצליחה להבריח אותי אחרי 3 פרקים ועדיין לפי מה ששמעתי הרמה שלה לא ממריאה, המצב לא טוב בכלל. מה גם שלא ממש מגיעה לזואי דשנל המועמדות הזאת, ולו בגלל העובדה שהיא תמיד משחקת את אותו תפקיד ולא חשוב באיזה קונסטלציה זה.

    השבמחק
  3. תודה דפי! כן, כל מה שקורה סביב ניו גירל הוא מבחינתי בגדר הזיה..ממש לא ברור לי...

    השבמחק