יום שני, 3 בינואר 2011

Midseason – הסדרות החדשות

בפוסט זה אסקר בקצרה כמה מהסדרות החדשות שעולות לשידור בחודש ינואר הקרוב ונראות מעניינות. הפוסט כולל שם, רשת שידור, תאריך עלייה, תקציר ופרומו ולחלק מהתוכניות רשמתי קצת על השחקנים או היוצרים במידה והם מוכרים ורלוונטיים לכם.

Episodes-ShowTime

The Cape היא סדרה חדשה מבית NBC שתעלה לשידור בארה"ב ב09.01.11
הפרומו נראה מעניין האמת. והתקציר? הסדרה מספרת על שוטר שהופלל בפשע שלא ביצע והופך את עצמו לגיבור במסכה.
הקאסט הוא פחות או יותר אנונימי, כאשר את הדמויות הראשיות מגלמים: מרטין קלבה (Martin Klebba) שמוכר בעיקר בתור מרטי מסדרת סרטי "שודדי הקאריביים" , ג'ניפר פארין (Jennifer Ferrin) וסאמר גלאו (Summer Glau) שמוכרת מ"בית הבובות", "שליחות קטלנית: יומני שרה אוקונר" (תרגום חופשי) ו"פיירפלי".

Episodes היא סדרה חדשה מבית ShowTime שתעלה לשידור גם כן בתאריך 09.01.11 והיא בעצם גרסא אמריקאית לסדרה בריטית.
בסדרה מככב מאט לבלנק המוכר כג'ואי מהסדרה "חברים" ואני חושבת שהפרומו מסביר על מה בדיוק הסדרה. האמת, אני בדר"כ לא אוהבת סדרות בסגנון הזה שמרגישות לי קצת איטיות וגם קצת יבשות, אבל אולי אני אנסה אותה. בכל מקרה, אנחנו יכולים להיות בטוחים שהיא תהיה שיפור מהניסיון הטלוויזיוני האחרון של מאט – הספין אוף "ג'ואי" .

Shameless היא עוד סדרה חדשה מבית ShowTime שתעלה לשידור באותו תאריך וגם היא חידוש לסדרה בריטית!
האמת, לעומת "Episodes" של מאט, על "Shameless" לא שמעתי עד שבאמת בדקתי את הסדרות שמגיעות, אבל היא בהחלט נראית מעניינת ונראית כמו עוד תוכנית ShowTime שאני אתמכר אליה בקלות. בסדרה מככבים אמי רוסום (Emmy Russom) שמוכרת מסרטים כמו "פנטום האופרה" "היום שאחרי מחר" "מיסטיק ריבר" ו"פוסידון" ו- וויליאם ה. מייסי (William H.Macy ) שהוא בכללי מאוד מוכר אבל בין עבודותיו הבולטות ניתן למצוא את "פארגו" "מגנוליה" ו"פלזנטוויל"

Lights Out היא סדרה חדשה מרשת Fox שתעלה לשידור ב11.01.11.
הסדרה מספרת על מתאגרף במשקל כבד שעוזב את עולם האגרוף ומתקשה למצוא את מקומו מחוץ לזירה.
אם להיות כנה איתכם – על בסיס התקציר לא הייתי בוחרת לצפות בסדרה הזאת, אחרי צפייה בטריילר הדברים נראים קצת יותר טוב.
אני בכל מקרה לא אצפה בסדרה כי זה לא נושא שמעניין או מושך אותי אבל נראה סה"כ שמדובר בתוכנית לא רעה בכלל. מדובר בקאסט יחסית אנונימי אז לא אפרט את שמות השחקנים…

Off The Map היא אחת התוכניות שיצא לי לשמוע עליהן המון, וזה בעיקר בגלל שמפיקת הסדרה היא שונדה ריימס שעומדת מאחורי "האנטומיה של גריי" ו"מרפאה פרטית"
הסדרה תעלה לשידור ב12.01.11 ברשת ABC ואחת השחקניות המעניינות בקאסט היא מאמי גאמר (Mamie Gummer) שהיא הבת של מריל סטריפ. שאר הקאסט הוא שוב יחסית אנונימי, אבל מוכר מתפקידים שונים בסדרות של שונדה, אז אם אתם צופים אדוקים כנראה תזהו אותם.
הסדרה מספרת על שלושה רופאים שנשלחים למדינת עולם שלישית כדי לעזור והאמת שהפרומו מאכזב לעומת כל הבאז סביב הסדרה. לא נראה שיש הרבה למה לצפות מבחינת חידושים – דרמה רגילה וממוצעת למדי. כנראה שלא תכנס לרשימת הצפייה שלי.

נראה שאחרי הכל, אני עדיין לא מצליחה להכניס את כל הסדרות לפוסט אחד..יש פשוט כ"כ הרבה! אז כיסיתי כאן בערך חצי מחודש ינואר, את ההמשך שלו תקבלו בפוסט נפרד.
אשמח לשמוע מה דעתכם על הסדרות שהצגתי כאן – במה אתם מתכננים לצפות ובמה לא? על מה שמעתם ומה לדעתם תהיה הסדרה הבאה שתצליח?

7 תגובות:

  1. אני לא רוצה לראות סדרות חדשות, מלבד את Game of thrones שתכננתי כבר לפני חודשים. מה יהיה עם עומס הסדרות הזה? שיבטלו כמה!....

    ואני מוחה, ממש אהבתי את ג'ואי.

    השבמחק
  2. אהבת את ג'ואי?? זה היה גרוע ממש בעיני. D:
    רק אהבתי את המתח המיני בינו לבין השכנה..P: זה היה איכשהו מעניין.
    חחחח מה את רוצה שיבטלו? אני לא רוצה שיבטלו לי.:(
    למרות שבעצם כשחושבים על זה מספיק לי עוד עונה אחת של הפמליה, ווידס ולסיים את העונה הזאת של האוס ואני אחייה עם זה.:O

    השבמחק
  3. גם אני ממש אהבתי את ג'ואי. היה מצחיק!

    ואגב, הסדרה היא לא עיבוד לסדרה בריטית, אלא עוסקת בעיבוד לסדרה בריטית :)
    ראיתי את 2 הפרקים הראשונים ש"דלפו" לרשת, והיה משעשע לפרקים.

    השבמחק
  4. Shameless זה עיבוד לסדרה בריטית. הייתי רואה אותה והיא הייתה מעולה, אבל הפרומו לא נראה משהו למרות הקאסט המכובד. מה שגם לא נראה שהם יחדשו משהו, אז מרגיש לי קצת מיותר לצפות בה.

    השבמחק
  5. תודה על התגובות! :)

    מאיה ראיתי שצפית בה..אני ממש מתלבטת אם להתחיל או לחכות, אני ממש רוצה להתחיל את בונז [שזה הכי לא קשור לכלום עכשיו. D:] וגם את the walking dead רק בגלל שלא מפסיקים לפרגן לה...

    השבמחק
  6. אוקי, החדשות על הסדרה פארגו שימחו אותי עד מאד אבל גם הדאיגו אותי. הסרט היה כל כך מעולה והשחקנים מצוינים. איך אפשר לשחזר את הייחודיות? נראה לי אלך לצפות שוב בסרט באתר של סרטים לצפייה ישירה כדי לשכוח.

    השבמחק
  7. היי גל, זאת לא סדרה שמבוססת על פארגו, זאת סדרה בכיכובו של שחקן שמוכר בין השאר מהסרט פארגו אז אין צורך לדאוג. :)

    השבמחק