יום שישי, 18 במרץ 2011

Original Song – גלי Glee

הפעם אכתוב על הפרק Original Song מהסדרה גלי ששודר בארה"ב בתאריך 15.03.11. מדובר בפרק מספר 16 לעונה השנייה.
אם לא צפיתם בפרק, כל מה שתקראו החל מהפסקה הבאה יפגע בצפייתכם. Oral-Intansity

זה אולי יפתיע אתכם אבל יש לי הרבה דברים טובים להגיד על הפרק הזה. הפרק סבב סביב התחרות – Regionals וסביב בחירת שירים להופעה. כפי שכולנו כבר ידענו מראש, New Directions הופיעו עם שני שירים מקוריים – אחד נכתב ע"י רייצ'ל והשני ע"י כל חברי הגלי קלאב. בדרך לכתיבת השיר, חברי המועדון ניסו לכתוב שירים בעצמם והתוצאות היו מבדרות.
בנוסף לכך, האירוע שכולם ציפו לו סוף סוף קרה – קורט ובליין התנשקו והם עכשיו רשמית ביחד. קווין עדיין כלבה (זה בסדר, אנחנו אוהבים אותה ככה), רייצ'ל עדיין עורגת לפין (למה?), טינה ומרצדס עדיין נזנחות וסנטנה עדיין מאוהבת בבריטני שעדיין עם ארטי. נראה לי שזה מכסה את הכל… אה, רגע! אמה עדיין לא נוכחת וסו לאחרונה ממש נזנחת. (ואפילו יצא לי חרוז)

blian-loves-kurt02

נתחיל ממה שמסעיר את כל הקליין שיפרס (מעריצי בליין-קורט כזוג), שזה פחות או יותר כל מי שצופה בסדרה..לא?
בליין גילה את אהבתו לקורט כאשר קורט ביצע את BlackBird של הביטלס לזכרו של פבאראטי והם התנשקו! פעמיים! היה קיטשי בטירוף ומרגש ואז הם הופיעו בדואט יחדיו והיה ממש יבש ומאכזב. לפני שכל זה קרה, הפרק נפתח בהופעה של בליין והוורבלרס עם השיר הבא:

והנשיקה:

אחרי הכישלון של My Headband (אני לא יודעת מה פין רוצה, אני עם בריטני – Best Song EVER!) רייצ'ל ניסתה לכתוב שיר נוסף, Only Child:

בעקבותיה התחילו שאר חברי הגלי קלאב לכתוב שירים מקוריים:

 

ולצערי אני לא מצליחה למצוא סרטון של Big Ass Heart של פאק..גם הוא מצוין.

בסופו של דבר הגענו לתחרות, רייצ'ל שבורת הלב הצליחה לכתוב את השיר המתאים Get It Right:

הגלי קלאב הצליח לכתוב את ההמנון המושלם Loser Like Me שאני אישית כבר הספקתי להתמכר אליו.
אגב, השמועה אומרת שהסלאשי סטייל קונפטי יושלך על הקהל בסיבוב ההופעות!

עד כאן הכל טוב ויפה, Oral Intensity, הקבוצה השלישית בהנהגתה של סו סילבסטר, נתנו הופעה מגוחכת, הוורבלרס לא היו מספיק טובים (אני לא מאמינה שאפילו לא החליפו תלבושת, יבשים) וכמובן שNew Directions ניצחו (היה ברור וצפוי אבל עדיין משמח) אה, כן והם החליפו תלבושות אבל עדיין היו לבושים מכוער. השמלה הזאת אפילו לבריטני לא החמיאה!
מה מצפה לנו בהמשך? אני נמנעת מקריאת ספוילרים אבל מכאן ברור שהשלב הבא הוא Nationals בניו-יורק וסביר להניח שתחרות מול Vocal Adrenaline. מה יקרה עם קורט ובליין? מכיוון ששניהם לא עוזבים את הסדרה ומפני שאי אפשר להמשיך את עלילותיהם בתיכון נפרד שעכשיו הוא לחלוטין לא רלוונטי, אני מניחה ששניהם יעברו חזרה למקינלי ויתחרו איתם.

sue-punch-judge

כמובן שיש לי גם כמה דברים רעים להגיד. קודם כל, זה לא הגיוני. אם יוצרים עולם תחרותי עם חוקים ברורים, אי אפשר לשנות אותו כי זה מה שנוח לתסריטאים. התחרויות הן לפי אזורים ובהתאם לכך צריכים להשתתף אותם בתי ספר שהתחרות רלוונטית לאיזור שלהם. מה הכוונה? קודם כל, השוויון שהיה בין הוורבלרס לNew Directions בSectionals לא הגיוני..ועכשיו שהם לא התחרו מול Vocal Adrenaline זה שוב לא הגיוני.
בנוסף, האיחוד בין קורט לבליין, עם כמה שהוא משמח אותי, נעשה ממש בחיפזון, עם הנמקה לא משכנעת (בליין רוצה לבלות יותר זמן עם קורט.) וברור שעשו זאת כדי שתהיה סיבה שהם יעברו יחדיו למיקנלי.
העובדה שקורט קיבל דואט עם בליין גם הייתה לא ברורה. הוורבלרס כאלה מקובעים שלא הסכימו לשנות לג'קטים אדומים עם עיטורים כחולים אבל כולם הצביעו בעד קורט שישיר עם בליין בלי אודישן בכלל? ששאר חברי הלהקה שם כבר כמה שנים ולא זוכים להופיע?
למזלנו, כל אלה לא הפריעו לי ליהנות מהפרק ומהשירים וההופעות, נקווה שהמשך העונה יהיה טוב באותה מידה.

רשימת השירים מהפרק:

1. Rachel, Finn and New Directions, 'Loser Like Me' (original song)
2. Rachel, 'Get It Right' (original song)
3. The Warblers, 'Raise Your Glass' (Pink)
4. Kurt, Blaine and the Warblers, 'Candles' (Hey Monday)
5. Blaine and the Warblers, 'Misery' (Maroon 5)
6. Mercedes, 'Hell to the No' (original song)
7. Kurt, 'Blackbird' (The Beatles)

מאחורי הקלעים של הפרק:

שני טוויטים ממש משעשעים של דארן כריס וכריס קולפר:

Darren-Chris-Twitterיש לי גם קצת חדשות לחלוק איתכם..
נתחיל ברעות: הפרק הבא של גלי ישודר בתאריך 12.04.11, קצת פחות מחודש המתנה.
ונמשיך בטובות: 
אם גם אתם כמוני, מתגעגעים לג'יימה מאייס (המגלמת את אמה) תוכלו לראות אותה בסרט "הדרדסים" שצפוי לצאת בהמשך השנה.
ג'יין לינץ' (המגלמת את סו סילבסטר) משתתפת בסרט שנקרא "פול" והוא יצא הסופ"ש לאקרנים בארה"ב.
מת'יו מוריסון (המגלם את וויל שוסטר) מוציא אלבום ולבינתיים שיחרר סינגל בשם Summer Rain וניתן לשמוע אותו כאן.
ליה מישל (המגלמת את רייצ'ל ברי) מצלמת בימים אלה את הסרט New Year's Eve בניו יורק, אז גם אותה נוכל לראות על האקרנים בקרוב לצד קאסט מרשים הכולל בין השאר את אשטון קוצ'ר, זאק אפרון, רוברט דה נירו, ג'סיקה בייל, קת'רין היגל ועוד..

Rachel-Regionals03

עד כאן להפעם..מקווה שנהניתם. אשמח לתגובות. :)

2 תגובות:

  1. פוסט מצויין :)
    רק דבר אחד שאני לא מסכים לגביו - השידוך בין קורט לבליין נעשה בחיפזון? הם הזוג שלקח הכי הרבה זמן להתאחד בסדרה הזאת. הם פשוט שמרו את זה לbig finish בפרק של הregionals.
    מה שכן, הסידור של הקבוצות המתחרות באמת היה מטומטם ונוגד את ההגיון. זה ברור שווקאל אדרנלין צריכים היו להתחרות איתם עכשיו.
    אבל לכותבים של גלי לא אכפת מהמשכיות.
    ומשום מה, גם לי לא כל כך.
    אז שיערבבו לחלוטין את הקבוצות, ושיעבירו את קורט ובליין לניו דירקשנס למרות שזה סותר לחלוטין את ההגיון. העיקר הוא The show must go on

    השבמחק
  2. תודה על התגובה! :]
    בקשר לקורט ובליין התכוונתי בתוך הפרק..כאילו, בליין ממש לא היה בקטע של קורט ואז בעקבות כך שהוא שומע אותה שר, נופל לו האסימון? אני אוהבת דברים קצת יותר מציאותיים בקטעים האלה..
    וגם איך הוא התקרב אליו? נתן לו לעשות איתו דואט ואז נישק אותו..הם חברים הכי טובים, הוא לא צריך לעשות איתו דואט כדי להתקרב אליו..הרגיש לי כאילו הכל תפור מדי כדי שיספיקו להכניס את זה בפרק אחד..
    ואני לא מסכימה עם גישת ה-לכותבים לא אכפת מההמשכיות, זה התפקיד שלהם שיהיה אכפת להם, שיתכננו ויחשבו מראש..אם הם מכבדים את הצופים שלהם ורוצים שיעקבו אחריהם ויהנו מהתוכנית, שיעשו את העבודה שלהם ויכתבו עם תכנון ותוכנית עונתית מסודרת. :/
    הבעיה היא שרוב הפרקים לא מצליחים להיות הנאה טהורה כמו הפרק האחרון ואז זה פשוט גרוע...
    ואוו, תשובה ארוכה מדי. בכל מקרה, תודה על התגובה..שמחה שנהנית מהפוסט! :)

    השבמחק