יום שני, 16 בדצמבר 2013

כישלון בלתי נמנע - האנטומיה של גריי

שיין רוס, האנטומיה של גריי
היום שודר ב"יס" פרק סיום אמצע העונה של האנטומיה של גריי. הפרק היה מלא אירועים והתרחשויות שראויות להתייחסות ועל כך, כמה מילים. הפרק שודר בארה"ב ב12.12.13, ומדובר בפרק מס' 12 בעונה עשירית. אם טרם צפיתם אנא הימנעו מהמשך קריאה.
החתונה של אפריל קפנר, האנטומיה של גרייהפרק סבב סביב אירוע החתונה של אפריל לפרמדיק שאת שמו אני לא זוכרת. האירוע, כצפוי, היה זרז לכל האירועים סביבו כמו בעיות הנישואים של אריזונה וקאלי, הריחוק שנוצר בין מרדית' לכריסטינה, אובדן השפיות של שיין וכמובן, בפסאודו מרכז של הפרק, רגשותיו של אייברי כלפי אפריל.
מר וכריסטינה סוף סוף מתעמתות, מתוך האילוץ להיות השושבינות של אפריל, מה שמוביל לגילוי ששיין וכריסטינה שוכבים ביחד, שלכריסטינה אין מושג איך הניתוח המדובר שלה הצליח ושהן שתיהן מאוד התרחקו, אך לבסוף הן מבינות שעם כל ההבדלים ביניהן, הן בעיקר עושות טוב אחת לשנייה ואני מקווה שבזאת הן השלימו והריב המדכא הזה נגמר, מה שלא יפתיע אותי כי בפתח מחכות צרות עם דרק ועבודתו עבור נשיא ארה"ב. והערת צד: ואוו, ממש אהבתי את שמלות השושבינה.
כריסטינה ומרדית' רבות, האנטומיה של גרייאריזונה וקאלי, קאלזונה, נראות כחסרות סיכוי פיוס. אריזונה מתוודה בפני אפריל מדוע בגדה ובכך מסבירה כיצד השבר שיש ביניהן אינו ניתן לאיחוי, גם לא ע"י האורתופדית המהוללת ד"ר טורס. התוודות יפה שקצת שברה לי את הלב- קאלי הכירה את אריזונה לפני שאיבדה את הרגל ומאז שאיבדה אותה, רק רוצה לתקן וההשלכה מכך היא שהיא לא מקבלת אותה כמו שהיא. באמת, מערכת היחסים שלהם מציגה בצורה יפיפייה איך אין צד טועה ועדיין מתפרקים. אני לא יודעת מה יקרה הלאה איתן, אבל חושבת שאריזונה לפחות צריכה להגיד לקאלי את האמת, שתבין את הצד שלה בסיפור.
מרפי ברקע מתחילה ממש להתחבב עלי. כשהראו אותה כאובססיבית חסרת תקנה אז צחקתי עליה אבל אני יכולה להבין איך אריזונה הייתה יותר משמעותית בחייה וכמה זה היה חד צדדי. אני שמחה שג'ו, שרק האזינה לה, גרמה לה להבין שהיא לא צריכה ללכת ולהרוס את החתונה בשביל להתעמת עם אריזונה.
שיין רוס, פלאשבק, האנטומיה של גריי
שיין איבד את זה ואני שמחה, אפילו אין לי בעיה בכלל שזה קרה כשהוא ניתח את אבא של אלכס. לפני כן הסבירו לנו איך הוא מרמה בשעות העבודה, כשהדגים למרפי. אל שיגעון הגדלות שלו נחשפנו כבר לאורך זמן ועכשיו הכל סוף סוף חזר אליו, המוות של הת'ר ברוקס, שעליו הוא לוקח את האשמה, חזר אליו בפלאשים, בסצינה ארוכה מדי, מייגעת ומוגזמת בחדר הניתוח.
הרגע היחיד שמתחרה עם שיין בחדר הניתוח הוא אייברי בחתונה, ודווקא שם, בחתונה, הרגע היה קטן יחסית. אייברי יושב, לא מדבר ואז קם וחוזר לשבת, משאיר את כולם תוהים עד שהוא מחליט ללכת על זה ולהרוס את החתונה. אין יותר מדי מה להגיד- רגע צפוי, חיכינו לו הרבה זמן והיה ברור שאייברי ואפריל יקרו מתישהו, רק חבל שזה נעשה במסגרת קלישאת החתונה המאוסה. בכלל, הפרק הזה ניסה בכל מאודו לייצר עוד ועוד דרמה, במקומות שלא היה צריך והוא יצא מוגזם. כן, יצאנו לפגרה עד ה27.02.14, אבל לא צריך להשתגע.
ג'קסון אייברי, האנטומיה של גריימה אתם חשבתם על הפרק? יותר מדי דרמה, או בדיוק במידה הנכונה? עצובים על שיין? חושבים שמרדית' וכריסטינה השלימו לנצח? תשתפו בתגובות! :)

3 תגובות:

  1. את ממש קשה איתם :-)
    אני מאוהבת באייברי מעבר לזה אכן מילים כדורבנות.

    השבמחק
  2. את ממש קשה איתם :-)
    אני מאוהבת באייברי מעבר לזה אכן מילים כדורבנות.

    השבמחק
  3. אני חושבת שהייתי די הוגנת! רק אייברי ושיין היו מוגזמים והעובדה שכל הדברים חייבים לקרות בפרק אחד..

    תודה על התגובה! ואומג אייברי והעיניים שלו.

    השבמחק