יום שבת, 23 באוקטובר 2010

ונעבור לחדשות

חלק מהכתבות הן חדשותיות נטו, חלקן פשוט כתבות מעניינות שמצאתי ברחבי הרשת, מקווה שתמצאו אותן מעניינות ורלוונטיות. 

dexter-knife

כתבה על דקסטר שעוסקת בדמויות הסובבות אותו ומדוע העניין שלנו מרוכז סביב דקסטר בלבד. האם זה טוב או רע? חייבת לציין שהכתבה מעניינת אך אינני מסכימה איתה לחלוטין. הכתבה לא מכילה ספוילרים לעונה 5 ספציפית אך כן מדברת על התפתחויות עלילתיות עד לעונה הנוכחית.
למה דקסטר הוא הדמות היחידה שמעניינת בדקסטר?

כתבה על השנה הכי טובה לסדרות חדשות בטלוויזיה משנת 2000 עד היום. השם קצת ארוך ומסורבל הייתי אומרת, אבל הכתבה מעניינת. חלק מכם אולי ימצאו אותה מעט יבשה ומשעממת שכן היא בסה"כ מסדרת את פתיחת עונות הסדרות לפי שנים ומסיקה מתי היו שנים חזקות לסדרות חדשות ומתי היו חלשות יותר ומדברת מעט על ההשפעה של הרשתות מכך.
השנה הכי טובה לסדרות חדשות בטלוויזיה

Glee_GQ_Cover

כתבה עם הרבה פחות עומק, פשוט מאוד משעשעת. השבוע התפרסם במגזין GQ שער עם כוכבי גלי – Glee, קורי מונטית', דיאנה אגרון וליה מישל והציג את הבנות באופן חושפני, בלבוש ילדות בית ספר שובבות. למרות שהשחקניות בנות 24 "The Parents Television Council" (מועצת ההורים בטלוויזיה, בתרגום חופשי) פנתה לGQ בתלונה על התמונות. האמת, יצא לי לדון בתמונות האלה – ללא ספק הן פרובוקטיביות ומעוררות תגובות אוהדות ושונאות גם יחד, אני אישית אהבתי את הנושא למעט תמונה שהייתה קצת מוגזמת בעיני של ליה מישל ברגליים פשוקות (לא מופיעה בכתבה)
בכל אופן את הכתבה והתגובה של GQ ניתן לקרוא כאן:
גלי בשער של GQ - ההורים לא מרוצים

וכמובן יצאה כבר תגובה של דיאנה אגרון (קווין בסדרה) שהיא בערך מתנצלת על התמונות אך גם פונה להורים ואומרת – אם ילד בן שמונה רואה תמונות במגזין GQ זה כבר על אחריותכם.
הטמבלר של דיאנה עם התגובה

ולנושא שונה כמעט לחלוטין, סכימה המגוללת את התפתחות החנון בצורה גרפית מבדרת במיוחד, יש גם אזכור לגליקים, כמובן.
התפתחות החנון במרוצת השנים

 וקצת סרטונים, לאלה שפחות אוהבים לקרוא:

פרומו לפרק החדש של גוסיפ גירל, אותי אישית הפרומו מאוד מאכזב. מי שלא עוקב אחר קצב הצפייה בטלוויזיה האמריקאית – כמובן, ספוילר.

וסרטון אחרון – ג'יין לינץ' הייתה המנחה של SNL השבוע. המערכון שהכי מצא חן בעיני הוא של גלי, אבל אינני מצליחה למצוא סרטון ב youtube.com אז הנה לכם מונולוג הפתיחה. (מתחיל אחרי דקה)

זה הכל להפעם, אני חושבת שאשלב פוסטים חדשותיים כאלה מדי פעם, מה דעתכם? אהבתם? מעניין? מיותר? אשמח לשמוע את דעתכם בתגובות.

2 תגובות:

  1. זה לא הוגן שאת שמה סרטונים שאני לא יכול לראות בעבודה P:

    השבמחק