יום שלישי, 28 בדצמבר 2010

הסדרות הכי טובות שאתם לא רואים- קומיוניטי

אי שם באוקטובר תכננתי לכתוב פוסט רגיל שמדבר על אחד מפרקי הסדרה קוגר טאון אך כבר בתחילת הפוסט הבנתי שלא מספיק אנשים צופים בה וכך יצא שכתבתי פוסט המלצה לסדרה.
מכיוון שהפוסט ההוא הצליח לא רע, ומכיוון שתקופת הפגרה זה זמן מצוין להתחיל לצפות בתוכניות חדשות, החלטתי לחזור ולהמליץ על סדרות שרוב הקהל פשוט מפספס.
הפעם בחרתי לדבר על הקומדיה קומיוניטי Community שמשודרת ברשת NBC האמריקאית ובהוט בישראל.

community-Abed-Movie

הסדרה מספרת על הקולג' הקהילתי "גרינדייל" וקבוצת סטודנטים מגילאים, רקעים ומינים שונים שמקימים קבוצת לימודי ספרדית כדי לעבור את הקורס בהצלחה.
בפוסט המקורי שכתבתי כאן התחלתי לכתוב פסקה לכל דמות מקבוצת הסטודנטים המרכזית אבל הבנתי שאין דרך להכניס את הקסם והיופי שבדמות בתוך פסקה קצרצרה באופן שיבהיר לכם כמה היא גאונית! ולכן החלטתי לכלול בפוסט את צוות השחקנים, ציטוטים וסרטונים קצרים מהסדרה. קריאה מהנה!

Community-Group-introduction

Cast-Title
את ג'ף ווינגר מגלם ג'ואל מקהייל שיתכן ואתם מכירים מ"המרק" שמשודר בערוץ E!
את בריטה פרי מגלמת ג'יליאן ג'ייקובס
את עבאד מגלם דני פודי
את שירלי בנט מגלמת איבט ניקול בראון ששיחקה תפקידים קטנים בהרבה סרטים מוכרים ביניהם 500 ימים עם סאמר, האמת המכוערת ורעם טרופי
את אנני אדיסון מגלמת אליסון ברי שבוודאי מוכרת לכם מתפקידה כטרודי קמפבל במד מן 
את טרוי ברנס מגלם דונלד גלובר והודות לפוסט הזה גיליתי שהוא היה תסריטאי ב The Daily Show של ג'ון סטיוארט
את פירס הות'ורן מגלם צ'בי צ'ייס (או שבי צ'ייס, מה שאתם מעדיפים) שהוא קומיקאי מאוד מוכר.
שתי דמויות יותר משניות הן סניור צ'אנג, המורה לספרדית, שמגולם ע"י קן ג'ונג (מתנצלת, אינני יודעת איך לבטא את שם משפחתו נכון, אז שיערתי) ומנהל המכללה – הדיקן פלטון שמגולם ע"י ג'ים ראש

quotes-title

Abed: This is kinda like Breakfast Club, right?
Pierce: Is there breakfast?

Pierce: I can't have children. I'm not sterile. In fact, it's a rare condition they call it hyper virility. Apparently my sperm shoot through the egg if you can believe it
Jeff: I can't, but you can, so that's fine

Professor Duncan: Good morning. How is student life, my dry-witted friend?
Jeff: Probably the same as teacher life, but less tragic, because I get to leave.
Professor Duncan: Very dry. Very witty. Not a great friend

Troy: I'm president Obama's nephew
Abed: You never mentioned that before
Troy: I didn't know if I could trust you, but now it's time to tell you everything, starting with we invented the Ferrari

Abed's Dad: Dreams are for sleeping
Britta: You don't know that
Abed's Dad: It's clinically proven

Abed: Our first assignment is a documentary, they're like real movies but with ugly people

Abed: Jeff, I have to make some adjustments to my film, you'll play my father
Jeff: I don't want to be your father
Abed: Perfect, you already know the lines

community-videos-title

טרוי וג'ף על פוטבול וגזענות

העיטוש הנשי של טרוי

טרוי ועבאד מתרגמים אנשים ומעשיהם

עבאד חוזה את העתיד בסרטיו

ג'ף שבור לב ושונא את הסדרה גלי

 

עד כאן להפעם. מקווה שאם אתם לא צופים בקומיוניטי גרמתי לכם לפחות לחשוב על האפשרות להצטרף ולצפות, אם אתם כן צופים אז מקווה שנהניתם.
כרגיל, אשמח לתגובות. :)

4 תגובות:

  1. מצטרפת לכל מילה, סדרה גאונית!

    לא לוותר עליה כל כך מהר. אני לא יודעת אם היא ממש משתפרת בהמשך, או אולי יותר נהנים שמכירים את הדמויות.. אבל היא בהחלט משתבחת

    השבמחק
  2. מצטרפת גם אני להמלצה!

    בצפיה הראשונית שלי הפסקתי אחרי הפרק הראשון ורק אחרי שכנועים רבים המשכתי, ולא הצטערתי לרגע. הסדרה הזו היא כיף אדיר ומלאה בפרקים גאוניים!
    עונה 2, במיוחד.

    השבמחק
  3. באמת ליאורה? לא ידעתי..אני גם ראיתי כמה פרקים והפסקתי ולא הבנתי על מה כל הרעש והבלאגן ובזכותך ובזכות פרק חג המולד ופרק פיינטבול התחלתי לראות שוב! :)

    השבמחק
  4. חברים של יום טוב, קוראים לי אנטוניו לורה מישראל, אני רופאה במקצועי מנתח, אני בת 45, קרא בעיון את עדות חיי האמיתית כיצד החזרתי את האהבה לשעבר תוך יומיים של נרות נתח אהבה איות תפילה, יש לי כוונות טובות לחלוק את החדשות הטובות כאן כי אני יודע שמידע זה יעזור למישהו שקורא את זה כרגע לרפא לב שבור ולהשיב יחסי אהבה אבודים תוך יומיים. הסטוי שלי אולי דומה, הייתי נשוי לאנטוניו ארבע שנים, בחודש שעבר הוא נפרד ממני, עשיתי הכל כדי להחזיר אותו לאהוב אותי, אבל כל מה שעשיתי היה לשווא, רציתי שהוא כל כך יחזור כי היה לנו שני ילדים קטנים יחד ואני כל כך אוהבת אותו שאני לא יכולה לחיות בלעדיו, שאלתי אותו עם הכל, הבטחתי אבל הוא סירב. הסברתי את הבעיה שלי לעמיתי בעבודה, היא החברה הטובה שלי והיא ייעצה לי ליצור קשר עם מגהץ איות אהבה שיכול לעזור לי לאיית אהבה, אבל אני מהסוג שלעולם לא חשב שחלק מאיות אהבה קיים או יכול לעבוד, לא הייתה לי ברירה אלא לנסות, שלחתי בדוא"ל את כתובת הדוא"ל ליצירת קשר עם ערוץ האיות שהיא נתנה לי וכמה מוניטות אחרי שקיבלתי תגובה. ד"ר אדודווה אמר לי שהוא יכול לעזור לי להחזיר את בעלי, זה היה אין בעיה שהכל יהיה בסדר לפני שלושה ימי עבודה, עקבתי בקפידה אחר כל ההוראות שלו על מה לעשות בביתי במהלך תפילת איות אהבה באמצע הלילה. אודודואה השיק חלק לאיות של כתיב אהבה ובאופן מפתיע כבר היום השני היה בסביבות השעה 06:00. בן זוגי לאהוב של בעלי התקשר אליי בטלפון הנייד שלי, הייתי כל כך מופתע כי בעלי סירב להתקשר אליי ולא שלח לי טקסט בשלושת השבועות האחרונים, פתאום הוא התקשר להתנצל בפני והוא אמר שהוא יחזור הביתה לבקר אותי והילדים שלי בקרוב. מאז אותו היום הראשון שהוא התקשר אליי, הוא התקשר אלי והתקשר אלי כל יום, היום הוא התקשר לענתי לשיחת הטלפון והוא אמר שוב שהוא כל כך מצטער על כל מה שקרה שהוא רצה שאסלח ואחזור אליו כבן זוג אהבה, שהוא כל כך אוהב אותי. אני כל כך שמח ועד היום התחלנו לחיות יחד באושר כמשפחה אחת. תודתי העמוקה עוברת לד"ר אודודואה על כוחותיו המחוננים להחזיר את הנישואין השבורים ולהחזיר בן זוג לאהבה לשעבר תוך יומיים אהבה לאיות תפילה שעובדת. אני ממליץ עליו בכנות לכל מי שמחפש שיקום אהבה דחוף (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)

    השבמחק