יום שלישי, 13 בספטמבר 2011

לקראת האמי – נאומי האמי המצחיקים ביותר: גברים.

הספירה לאחור לקראת טקס האמי נמשכת וכעת נותרו רק שישה ימים! הטקס ישודר בלילה שבין ראשון לשני, 18-19.09.11.
בפוסט הקודם הבאתי לכם את נאומי האמי המצחיקים ביותר בידי נשים ועכשיו, הגיע תורם של הגברים! כל מה שאמרתי קודם תכף גם הפעם – היה קשה לסנן כי אינני מכירה את כל הטקסים, בכל זאת השנה זה טקס 63, הפעם נעזרתי באתר The Envelope .

גרג גרסיה קיבל מועמדות אחת ויחידה לאמי, זה היה על כתיבה לסדרה הקומית "קוראים לי ארל" בשנת 2006 והוא גם זכה. בנאום הזכייה שלו הוא בחר לציין את כל האנשים שלהם הוא לא מודה. שינוי מרענן ומבדר, כמובן.

גם הפעם יש לנו אנקדוטה בשני חלקים, נתחיל מטקס האמי של שנת 2007, כאשר ג'ון סטוארט וסטיבן קולבר העניקו את הפרס של שחקן ראשי בקומדיה. ריקי ג'רבייס זכה באותה השנה, אך לא היה שם כדי לקחת את הפרס אז סטיב קארל קיבל את הפרס בשמו, בערך. זה קצת ארוך אבל מצחיק.
בשנת 2008 ריקי ג'רבייס הציג פרס בטקס האמי ודרש את האמי שהגיע לו חזרה מסטיב קארל. סטיב קארל עצמו מעולם לא זכה באמי, השנה זאת תהיה המועמדות השישית שלו וההזדמנות האחרונה לזכות על תפקידו כמייקל סקוט בסדרה "המשרד".
בשנת 2007 ג'יימס ספיידר זכה באמי השלישי שלו ברציפות בקטגוריית שחקן ראשי בדרמה אך עדיין היה מופתע. למה? בגלל שזאת הייתה העונה האחרונה של "הסופרנוס" והוא היה מועמד מול ג'יימס גנדולפיני שכולם העריכו שיזכה. אך אל תדאגו לג'יימס, הוא זכה בשלושה פרסי אמי בשנים קודמות על תפקידו כטוני סופרנו.
הזכייה הראשונה של מייקל ג'יי פוקס באמי הייתה בשנת 1986 על תפקידו ב"קשרי משפחה", מאז הוא זכה עוד 4 פעמים. הנאום הזה לא כזה מצחיק כמו שהוא פשוט מעניין לראות. מייקל הצעיר, מייקל לפני שחלה בפרקינסון, עולה לבמה נרגש ומתבדח על גובהו הנמוך. (מתחיל בערך אחרי 11 דק')
פרס האמי היחיד שבו ג'וס ווידון זכה היה דווקא על "ד"ר הוריבל" בקטגוריה שאני אפילו לא אנסה לתרגם. הנאום אינו מוכר או מפורסם או זכור במיוחד, אבל הוא קצר, יפה ומשעשע.
עוד כמה נאומים ששווים אזכור: ג'ון סטוארט וסטיבן קולבר מציגים, טרי אוקווין – 2007
עד כאן הפעם, טינה פיי תגיע בהמשך, מתישהו בששת הימים הקרובים, מקווה שנהניתם.

4 תגובות:

  1. תודה על הקטעים, זה היה מאוד נחמד.
    החלק המעניין בעיניי בקטע משנת 1986 הוא המגישים. נדהמתי מהמראה של לנו, לא זיהיתי את לטרמן, והאווי מנדל עם תלתלים - שווה זהב.

    השבמחק
  2. כן, כולם צעירים ושונים כ"כ. :)

    השבמחק
  3. אם יש מישהו שאני יכולה לצפות בו לא משנה מה הוא זה ג'ון סטיוארט. מתה עליו, מעריצה אותו, חולה עליו. שכחתי שהוא היה בטקס. אולי אחפש גם בסרטים לצפייה ישירה את הטקס. האם הוא שיחק פעם בסרטים?

    השבמחק
  4. הוא שיחק בכמה סרטים, לא יודעת באיזה היקף היה התפקיד שלו, כנראה שלא גדול במיוחד.
    ממה שבלט לי בIMDB היה "ביג דאדי" המקסים עם אדם סנדלר [די בטוחה שהוא משחק שם את הבעל הנורמטיבי, ההפך של סנדלר]
    ואת "ג'יי ובוב השקט מכים שנית"
    הנה הרשימה המלאה:
    http://www.imdb.com/name/nm0829537/

    השבמחק