יום חמישי, 13 באוקטובר 2011

המטופל המושלם - האוס


house-lonley

האוס חזר בעונה חדשה, שמינית במספר ועם המון שינויים. הפעם אכתוב על הפרק השני בעונה שנקרא Transplant ושודר ב10.10.11. אם טרם צפיתם בפרק כל מה שתקראו החל מהפסקה הבאה הוא ספוילר.

אחרי פרק בית כלא, שלפי מה שקראתי רבים אהבו (אני לא), האוס יוצא מהכלא במהירות מסחררת של סגירת קצוות מאוד מאכזבת בעיקר לאור כל מה שנאמר ונעשה בפרק הקודם. השינוי הגדול בביה"ח היה כמובן עזיבתה של קאדי, שמחוסר רצונו של האוס לשמוע, מנע מאיתנו לקבל הסבר אמיתי מעבר ל"אחרי שנהגת אל תוך הבית שלה היא התפטרה" אבל בסך הכל זה הגיוני, להתפטר אחרי דבר כזה. איזה הסבר אנחנו עוד צריכים?
forman-dean-office המחליף של קאדי הוא פורמן, בסה"כ צעד מתבקש והשחרור על תנאי של האוס מאפשר לפורמן לשלוט בהאוס, עד כמה שאפשר לשלוט בו. היה נראה כאילו המון השתנה וקצת השתמע שביה"ח במצב כלכלי רעוע למדי אבל עד סוף הפרק חזרנו לשגרה, קצת יותר מדי שגרה בעיני. האוס קיבל את המשרד בחזרה והתחיל לצאת בדרישות ואפשר לשער שבשבוע הבא הכל יחזור לתקנו.
lungs-house ומה בכל זאת היה? המטופל המושלם הוא זוג ריאות שהאוס כהרגלו הביא למצב גסיסה כדי להציל ברגע האחרון, המטופלת האמיתית הייתה של ווילסון וגם היא הובאה למצב גסיסה עד שקיבלה את הריאות שהצילו אותה ברגע האחרון ובתוך כל זה הדבר הכי מעניין היה ווילסון. ווילסון שלא בא לבקר את האוס פעם אחת בכל התקופה (שנה אמרנו?), ווילסון שכועס על האוס ועל מעשיו, ווילסון שלא מחבב את האוס (וזאת הייתה אחת השיחות החמודות שלהם). בהתאם לכעסו של ווילסון, האוס פוצח במסע חיזורים משעשע למדי, הרבה טריקים ישנים, קצת טריקים חדשים, כנות לא רגילה ודחיקה אל הגבולות שמניבה תוצאות – המטופלת מסכימה לקבל את הריאות ו-ווילסון מודה להאוס. אך פה הכל נהרס, כשהאוס מבקש מווילסון לעשות מה שהוא צריך כדי שהם יחזרו להיות חברים והוא נותן לו אגרוף, עם כל השעשוע שבדבר, זה קצת פשוט מדי ואני מקווה שבפרקים הבאים לא יתייחסו כאילו הכל נסלח ונשכח.
house-dr-park02"הצוות" החדש מורכב מרופאה בודדת בשם ד"ר צ'י פארק שהאוס קיבל רק אחרי שהעיפו אותה מניורולוגיה בגלל שהכתה את האטנדינג שלה, אחרי שהטריד אותה מינית. היא חמודה ונראה שהיא דמות מעניינת למדי, שילוב של צעירה ותמימה אבל לא נרמסת וכן עומדת על שלה וכמובן יש את כל עניין האישור מההורים, נראה לי שתהיה לה דינאמיקה מעניינת עם האוס. לגבי שאר הצוות כבר פורסם וידוע מי יחזור ומי לא, אבל מכיוון שמדובר בספוילרי ליהוק אני לא ארשום, נצפה ונראה איך ומי יחזור.
בסך הכל פרק לא מרשים או חדשני, לא משעמם ומבאס ואולי עוד יש תקווה לעונה הזאת (לצד תחושת המיצוי שאני חשה אחרי העונה הקודמת)
מה אתם חשבתם?

4 תגובות:

  1. סיקור מעולה. כמעט גורם לי לרצות לחזור לצפות בסדרה.

    השבמחק
  2. הי איילת
    את יכולה בבקשה לומר מי מהצוות חוזר, או לרשום קישור לאיפה שמצאת הת הספויילר הליהוקי?

    השבמחק
  3. **ספוילר ליהוק לעונה 8 של האוס**

    צ'ייס, פורמן וטאוב חוזרים.
    13 באה רק כדי להפרד, מופיעה בפרק אחד.
    הרופאה מהכלא, שמופיעה בפרק פתיחת העונה מצטרפת לקאסט ביחד עם ד"ר צ'י כמובן.

    השבמחק
  4. לאלאלאלא!
    13 הייתה הדמות האהובה עליי (חוץ מקאדי והאוס, כמובן)
    יהיה מעניין מה יקרה עם הרופאה מהכלא.
    למען האמת זה היה די צפוי... (הקטע עם הרופאה מהכלא)
    המצפון נגד הרשע/פשע (:

    השבמחק